Aquest és el configurador avançat de galetes pròpies i de tercers. Aquí pots modificar paràmetres que afectaran directament a la teva experiència de navegació en aquesta web.
Administració de lloguers
TAS GIRONA, SL som una empresa amb una dilatada experiència dins el camp de la comercialització i l’administració de lloguers amb una voluntat clara d’oferir uns serveis professionals adequats a les necessitats tant dels propietaris, que volen gestionar i treure rendiment del seu patrimoni, com dels llogaters.
L’empresa està adscrita al Col·legi d’Administradors de Finques de Girona i al Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària, i consta també al Registre d’Agents Immobiliaris de Catalunya (aicat 4369).
L’equip de professionals que realitza totes les gestions està format i dirigit per Agents de la Propietat Immobiliària titulats i Administradors de Finques.
Coneix el nostre equip professionalComercial
En l'àmbit comercial fem la intermediació i assessorament a totes les parts, propietaris i arrendataris, d'acord amb les seves necessitats realitzant totes aquelles gestions, tant de tipus administratiu, econòmic i/o de manteniment.
- Obtenció i revisió de la documentació aportada tant per la propietat com per l’arrendatari.
- Selecció de les persones interessades en un immoble.
- Visites programades a les finques.
- Publicitat dels immobles en revistes i portals immobiliaris.
Administratiu
En l'àmbit administratiu a partir del moment en què s'arriba al compromís entre les parts, efectuem tot un seguit de tasques per formalitzar l'arrendament i posterior seguiment de les obligacions de les parts.
- Confecció del contracte d’arrendament.
- Ingrés i recuperació de fiances davant INCASÒL.
- Presentació de la liquidació de l’impost ITP i AJD davant l’Agència Tributària de Catalunya després d’haver fet el pagament previ i en compliment de les obligacions de l’arrendatari.
- Gestió i contractació dels subministres davant les companyies (altes, baixes, canvis de compte i titularitat, duplicats de factures, etc).
- Assessorament i contractació d’assegurances, tant de la llar com impagaments o bé de responsabilitat civil.
- Obtenció de certificats d’eficiència energètica, butlletins, cèdules d’habitabilitat, etc.
Econòmic
En l'àmbit econòmic i en el cas que administrem l'arrendament per compte del propietari realitzem, a part de totes les altres tasques descrites en els diferents àmbits, aquelles que en són pròpies.
- Revisió, seguiment i actualització de les rendes, dels venciments dels contractes, prorrogues i actualitzacions d’IPC d’acord amb els termes previstos a les normatives.
- Emissió de rebuts, cobrament de les rendes i expedició de liquidacions.
- Control i seguiment de la morositat. Reclamacions, extrajudicials i, si s’escau, judicials.
- Rescissions de contractes, liquidacions de fiances.
De manteniment
En l'àmbit de manteniment i fruit de la col·laboració amb un conjunt d'industrials i professionals, els nostres clients gaudeixen, en tot moment, de l'assessorament i l'atenció necessària alhora d'executar reformes, reparacions i avaries.
- Notificació, control i solució de les incidències (sinistres, reparacions, avaries).
- Obtenció de pressupostos previs a qualsevol reparació.
- Assessorament en la conservació i millora de l’immoble per incrementar el valor de la finca.




